onsdag 18 juli 2007

Så tråkigt inlägg så det nästan inte finns

Igår var vi (alla+ Louise som är på besök från gbg!) ute och grillade hos Carro i Norrfjärd. Badade klockan 22.00 när vädret klarnade upp. Jag och Po låg i lite längre än de andra, lekte vattenlekar och simmade runrun eftersom botten var så äcklig. Roligt med någon förutom mig som verkligen badar.

Jag fick klämma mig i Louises lilla halterneckbikini. Det gick, bara jag inte rörde mig förmycket på land. Jag hoppas på att det inte finns några bildbevis. Däremot ska jag kanske inte dissa halterneckbikinis så jäkla fort i fortsättningen, jag kan faktiskt kanske ha dem. Sedan spelade vi twiser, och jag var faktiskt rätt bra på det! Woo! Vann två gånger iaf.

Idag har jag noll och inga planer. Ska nog slösa bort en semesterdag framför tv-spelet. Mor och Far undrade om jag ville följa med till Bollnäs, men vad ska man dit och göra? Där finns ju inget game juh.

Så tråkigt inlägg jag vet. men det är så drygt att logga in att jag var tvungen att skriva något när jag väl gjorde det. Sååg förresten att man var tvungen att vara inloggad för att kommentera. du har jag tagit bort det så nu kan alla som läser säga sin mening. alla... 1½. ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Pax mig halva då! Ha du har blogg din jävla dubbelnatur! Typiskt bitjejer! tsk! :)
bögiskramar!