måndag 20 augusti 2007

Dum i huvudet

Det är en låt av Dr. Kosmos. Lyssna på den. den är bra!

Malin Frågade om jag kunde vara med och informera om spexets verksamhet på högskolan imorgon. Ja, sa jag, klart jag kan! No problem. Minndes ju själv när spexet informerade för mig förra året, det tog ju bara en 5 min.

Ja... ditt pucko. 5 min PER KLASS. Så nu ska jag informera i 4 timmar, mer eller mindre helt oförberett med Louisa vid min sida. Katastrof, någon?

Egentligen är jag inte så orolig, men ångest blir bättre blogginlägg!

Malin och Lo kom över och drack té vid 22 snåret. I love my life!

Så har jag träffat Los nya inneboende idag också, Sandy. Hur trevlig och social som helst! kommer nog gå bra! Detaljer kanske kommer.

(Love)

1 kommentar:

Anonym sa...

Dudududum i huvudet!

janne jobbar men att bygga hus. han lägger golv i nya hus. janne jobbar för ett byggbolag, som ökar tempot för varje dag!