torsdag 16 augusti 2007

JagärgladJagärgladJagärgladJagärgladJagärgladJagärglad

JagärgladJagärgladJagärgladJagärgladJagärgladJagärgladJagärgladJagärgladJagärgladJagärgladJagärgladJagärgladJagärgladJagärglad

Jag är glad! om ni inte har fattat det!

Det finns så mycket att vara glad för;
  • Mina nya trädgårdsmöbler
  • Sara kommer och festar!
  • FEST!
  • Får åka hem på måndag! Woooo!
  • Sista dagen på jobbet imorgon!
  • Vi ska äta tacos!
  • Vi ska se pic of destiny
  • Nica ringde!
  • Lekt med en söt liten hund
  • Lekt med söta små vänner
  • har så fina vänner så jag vill grina
  • Har fått våfflor servade av Po
  • Ultimare X-men
  • Solen kom fram
  • Mina punkter blir små blommor!

Men mest är det en person som får mig att le.

Ta i trä!

1 kommentar:

Anonym sa...

VEM är den en personen? Nu blir tant nyfiken! :)