måndag 13 augusti 2007

Wtf? (från i söndags)

jag gillar förkortelser som rubriker nu mer har jag märkt!

men WTF jag som haft den VITASTE helgen så känner JAG mig bakfull?! Jäkla orättvisa! kan bero på att jag inte fått kaffe på typ minst 15 timmar! gah! jag kan inte koka kaffe i mors och fars ”nej men se så många skojjiga knappar och funktioner den har den måste vi köpa”-perkulator, så jag måste vänta på att lillebror pallrar sig upp efter sin röjiga kväll igår och kokar nåt. I all sin high-tech frenesi glömde nämligen tillverkaren att lägga i en mätare som visar hur mycket vatten man hävt i. smart.

Po och Fredrik (Fredrich) kom ht och spelade tv-spel med mig, mer för erikas skull än min kan jag tro, annars skulle jag ha gnällt heeeeela söndagen om hur tråkigt jag haft i helgen. Men nu har jag inte haft tråkigt. Jag hade jätteroligt! vi hade det faktiskt toktrevligt och spelade wii och guitar hero och kollade film. Värsta upplyftande! och fredrik har en inlevelse utan gränser i wii. det var skojj att se! men snart får jag komma hem och köpa en till handkontroll och då ni ska det bli spela av! möjligt att jag kanske ska investera i ett nytt spel också.... men bara en vecka kvar på jobbet sedan hem! wiiie!

Inga kommentarer: