söndag 9 september 2007

En ytlig recap

Fredagen hos Sofia var rolig! Aneglica vaar där, det var en liten överraskning. Blandat med folk för omväxlings skull, och Lisa följde med, åtminstone att tag, woo! Jag hade roligt och var förmodligen skrikig som vanligt. Jag hade roligt på kåren också, trotts att det var lite folk, för det märkte inte jag av. Stod och dansade mest hela kvällen, styrdans bland annat, om jag inte minns fel. Fast vi gick hem runt ett, så ganska tidigt, så gick Susann och jag och fyllesnackade hela vägen hem. Trevligt!

Mindre trevligt morgonen efter. Jag ska fan hålla mig till Bacardi, då tycks jag inte få nån bakfylla. Det var rätt lungt igår ändå, men jag hade en mördande huvudvärk.
På kvällen kom Sara, Nica och Susann hit och käkade skräpmat och chips och glodde film. Vi tog oss igenom halva Zodiac innan vi insåg att den var runt tre timmar och vi verkligen inte orkade se den mer. Men jag gillade den, sättet dialogerna var uppbyggda. De flöt på så naturligt! Och kameraarbetet var också fenomenalt, men den var lite väl tung för en bakfyllekväll. Så vi bytte till 28 weeks later, mycket bättre! Zombies och ond bråd död i massor! Sedan Shaun of the Dead för att lätta upp stämningen lite. Mysigt på ett klassiskt-äta-chips-kolla-film-tills-man-får-huvudvärk-och-vill-kräkas- sätt. :)

Sedan gick de hem och kvällen blev en aning sugigare. Verkligheten hatar mig med jämna mellanrum. Men men ... whatever will be will be som den där sången går.

Idag ska jag tvätta, städa och diska. Jag är duktig en gång i månaden, typ. Nica kom förbi och spelade lite Gears i några timmar också, men nu har vi kört fast, attans!

Imorgon blir det Borlänge med the Sara! Sweet! Får förhoppningsvis lift dit med Bojjan så slipper vi betala bussen dit! Kul kul! Jag hoppas det inte regnar.

Inga kommentarer: