söndag 14 oktober 2007

HATT!

Gruppmöte med seminariegruppen. Efter att suttit en halvtimme och enbart snackat skit och dragit skämt om Pärs Macdator (kontakten är för fet för att passa i utagen på skolan! HA!) är det dags att bestämma vem som ska föra anteckningar. Alla blåvägrar. Jim föreslår en "sten-sax-påse"-kluns, där förloraren måste skriva. Folk går med på det under små protseter. Jim räknar in
"Okey, en , två, tre!"
ALLA fem utom Jim väljer sax. Han väljer påse. Jim reser sig och skriker
"Hur fan kan ni alla välja sax?! INGEN väljer sax! Sax suger! 75% av alla börjar alltid med sten! Ni är fan inte logiska!"
(Dennis; 85% av all statestik är lögn. Tack för mig!")

Ok det var kanske mest roligt för mig och de som var där. Jim var upprörd ett bra tag. :)

Annar så har det bara varit sådär angenämt, fint och vänskapigt i mitt liv, sånt där som inte gör sig så bra i bloggar. Ok jag gick rätt in i en skjutdörr i typ tisdags, och nu är mina glasögon toksnea, men förutom det finns det inte mycket att blogga. Lagat och ätit mat med vänner, fikat, promenerat, kolla film och spelat tvspel i gemensam mysighet! Jävligt tråkigt att läsa om.

Så var jag och såg Magnus Betnér i fredags. Han var grym!

Inga kommentarer: