tisdag 27 november 2007

Nu måste jag sringa igen

Det enda jag gjort idag är att kuta fram och tillbaka till stan flera vändor! I en av dem sprang jag rakt in i Po, det var oväntat! Är jättepigg efter träningen (i allt utom armarna, aj aj aj). Kan inte göra annat än känna mig aktiv och duktig! Skönt att ha saker att göra (ja jag förstår ironin eftersom jag höll på att dö av stress igår :P)! Fått klartecken från radion också, ska börja sända GameSatiton direkt efter jul!
Ska gå en sväng fram och tillbaka till Regementet och låna spel av Cricke. Bioshock! Ska bli spännande, för jag suger på fps... säkerligen mer om det på min NÖRDBLOGG som nu bytt adress för att jag ska ha "alla" bloggar hos samma leverantör. http://clownmat.blogspot.com
Gud vad fint och diskret jag baka in det där!

Inga kommentarer: