söndag 9 december 2007

Detta inlägg är så internt så det är mest roligt för andra som kan försöka gissa sig till betydelser

Fester är egentligen bäst när de uppstår i näst intill krossade planer. Erfarna Sara, Goda Lollo, Kompis Jenny och jag (Moraliska Malin?) satt i gangstahörnans grymma skinnfotöljer, drack drinkar och pratade om vikten av en bra deklaration.
Dans på Harrys som vanligt, med en någorlunda ovanlig avslutning.
Halv fem var jag nedbäddad och försökte spela lite Castlevania på DSen med blandat resultat.

Lördagen var överlag en plågsam dag för min personekonomi, men nu kan jag i alla fall glädja mig över att nästan alla julklappar äär klara, jag har sprit om oförutsedda fester skulle inträffa och jag har fina, vettiga vinterstövlar som jag älskar. Det är stort för någon som egentligen är grymt ointresserad av skor.

Jag är hemskt sugen på vätska. Vallfärdare den korta sträckan till Willys för att köpa ketshup, juice, mjölk och cola. Nu sitter jag med ett glas av varje. Tja, inte ketshupen då. Gud vad allt blött är gott idag!

Inga kommentarer: