onsdag 30 januari 2008

Nu blir det menlöst!

Oh jag älskar sånna här listor; så jag fyller i den medan min mat kallnar. Ni behöver inte läsa den!

Namn: Malin
Födelsedag: 13 Juli
Född: Jupps!
Hemstad: Där de klipper väderkartan på Tv3
Ögonfärg: Mörkblå
Hårfärg: Det är knallrött nu, men vad som finns under har jag ingen aning om.
Längd: Preciiiiiis växt mig över gränsen för medellängd!
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Civilstatus: Varierande :)
Värsta ovanor: Humörsvängningar, pratar högt
Skostorlek: 39
Är dina föräldrar skilda: Nej, tro det eller ej!
Skor i dag: Vinterstövlar med fejkfluff!
Rädslor: Mörker, Pyramid head, Dö i duschen, åka bil när dte är halt, höga plötsliga ljud, bebisar, hårfrisörer mm mmm mm
Mål för året: Sända sveriges bästa spelradio!
Det första du tänkte idag när du vaknade: ”Varför ligger jag i fel ände av sängen och vad är de som låter?"
När går du & lägger dig: Typ halv två

ANTAL
Antal personer du kysst: Öum... minns inte längre. Många iaf
Antal syskon: En och en halv bror
Antal piercings: 6 st, en i ansiktet
Antal tatueringar: n i en låda, tre i tanken, ingen på huden! :(

HAR DU NÅNSIN
Varit kär: Ja
Blivit dissad: Säkerligen
Rymt hemifrån: Bara typ till grannen
Föreställt dig ditt ragg naken: Oftast behöver jag inte föreställa mig :P
Skolkat: Jajamensan!
Sovit utomhus: Jupps! På en staty, bland annat.
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Nej,
Velat bli modell: För SQUAREENIX! nej jag vet inte, ville jag säkert!
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: Superfyllan på halloween, är väl det nyligaste.
Sett en död människa: Nej!
Druckit alkohol: Dricker alkohol NU!
Använt droger: Inga tyngre
Ätit sushi: Öum BLÄ men ja
Retats: Hela tiden!

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: När jag fick kvittot när jag köpte saltgurka nuddade kassörskans fingrar vid mina!
Du hade sex med: En lång, mörk man med sjuhelsikes bröstmuskler!
Du pratade med: Malin (den andra malin, inte migsjälv!)
Du msnade med: Cricke
Du kramade: Sandy
Du skällde på: Den stackars kvinnan på Nordeas kundsupport

SENAST DU
Skrattade: Idag, på spexmötet. Fnissade okontrollerat hela dagen.
Grät: I måndags tror jag, då jag såg BABEL
Filmen du såg: Du sind ikke alene
Tuggade tuggummi: Tills nyss
Drog ett skämt: På mötet idag, men jag tror inte nån fattade, som alltid!

VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster: SNÖ! Riktigt fint vinterghetto!
Lyssnar du på musik nu: "ZZyzx Rd." m Stone Sour
Vad har du på dig: Mysbyxor och linne (vad annat har man hemma?)
Vad är det på din musmatta: BLOMMOR! Stora, gröna blommor!

HAR DU NÅGONSIN
blivit kallad hora: Ja.
ljugit om din ålder: Ja för busschafförer bland annat
bråkat utan anledning: Ja det brukade vara så

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: Ja
Rökt: vattenpipa, Nej.
shoppat: För mycket!
skejtat: I Kingdom Hearts 2, räknas det?
bakat: Ja, bröd!

1 kommentar:

Anonym sa...

wohoo, malin börjar lyssna på Stone sour. Eller har du gjort de förr ? :P