onsdag 5 mars 2008

Pimping it like it's hot

Jag är i någon form av bloggrenoveringsstadie.

Vore det inte ett roligt realityprogram föresten?

Designerhackers som tar sig i datorer och hjälper sanslöst dåliga bloggare att framstå som att de har intressanta liv?

I would watch that.

Min TV-box pajjade imorse när jag använde den till att lyssna på radio medan jag pluggade (Joho då! Allvar!) Jag tror den försökte säga mig att ikväll ska du minsan göra det du ska och inte sitta framför TVn!

Men olyckligtvis lyckades jag med mitt överlägsna sinne för modern teknik fixa den efter att jag kommit hem från skolan. Inte för att det hindrade mig för att göra det jag skulle. Nej nej.

Men.

Det är ju nya avsnitt av simpsons juh.

Och alltså, sen var det ju Garden State, och den filmen är ju så mysig och typ KONSTNÄRLIG så det var ju inte helt waste of time att se den!

Tja och efter den blev jag lite emo och då BEHÖVDE jag ju se Scrubs.

Och nu är klockan halv tre igen.

Inga kommentarer: