tisdag 15 april 2008

Alla måste köpa majblommor!!!

Jag kommer hem och hinner knappt kasta mig i mina trasiga mysbyxor innan det ringer på dörren. Wtf? Kikar i titthålet. Åh nej, BARN! Fem småkillar som säkert vill att jag ska köpa nåt jäkla stentroll till förmån för någon klassresa.
jag öppnar i alla fall, för jag är trevlig.
"Hej, vill du köpa en majblomma?" säger en av dem lite blygt (och de snackade inte blygt när jag hörde dem genom dörren kan jag säga).
Jag kommer ihåg att majblommor säljs för något fint syfte och tänker att ja det kan jag väl. Ger grabben en tia, får en blomma, tackar och stänger dörren.
Så fort dörren gått igen hör jag;
"Shit hon var snygg alltså! Hon får komma och köpa många blommor!"
SÅ NU MÅSTE ALLA KÖPA MAJBLOMMOR FÖR UNGARNA ÄR SÅ JÄKLA SÖTA!!

Eventuellt har de dåliga på att bedömma personer. Vad vet jag! YAY i alla fall för en nioåring tycker jag är snygg!

Nej vaddå? jag är inte alls svältfödd på komplimanger! NEJ jag tycker inte de här är ett sorgligt inlägg! Wtf, jag försöker ju bara få folk att köpa plastblommor FÖR DEN GODA SAKENS SKULL!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nä men gumman då =)

Anonym sa...

Jag köpte också en majlomma för att ungen var så förbaskat söt!! Det är majblommekommitens nya försäljarknep tror jag :p
(ja, jag har också hittat hit, så går det när man lägger ut blogadressen på msn! ;)

Anonym sa...

ja men vem är snöret? *Stoooort mysterium*

Anonym sa...

Det finns nog bara en som du kallat för Snöret, men det var läääääääänge sen. Typ lågstadiet kanske? Vet knappt själv. Jag har några fler smeknamn också, men då blir det för enkelt. Tänk nu Malin :)