söndag 13 april 2008

Tvättid är bitchingtime!

Tvättider är banne mig hårdvaluta i Norslund. Idag har jag tvättid. Typ nu, kl 17. Jag hatar att tvätta, det ger mig mer ångest än regeringen budgetsförlsag. Det är ALLTID nån som är inne och snyltar på min tvättid och jag som den genomtrevliga lagomsvenskan jag är säger ju med onödigt flickig röst (samma jag använder när jag pratar med kassörskor på ICA) att det är KLART de kan använda halva min tid till att torka sin enorma uppsätting dunöverkast. Jag har ju bara tre veckors smutstvätt här dey tar ju inte så lång tid HAHAHAHHAAHAHAHA trevligt småskratt och sedan störtar jag därifrån och känner mig bortgjord. För att jag vill tvätta kläder på den tid jag bokat. Möjligen för att jag är förjävla mesig för att skapa dålig stäming i granskapet genom att köra ut vederbörande duntorkare med motivationen att jag inte känner för att stå och sortera mina billiga bommulsunderkläder när han ser på.

Jag är dessutom så svensk att jag BLOGGAR om det istället för att säga något. Dessutom skrivs de här inlägget till "Devils never cry" vilket jag tycker känns lite roligt.

Inga kommentarer: