lördag 31 maj 2008

Kort update

Okey I luffar min tattuering! Mogge och jag är bästisar! (Mogge är med på motivet. Han är en Moogle) Så fort han har läkt ordenligt kan vi high-fivas också när vi kommer på något bra! Och nej, jag tycker inte att det kan ha varit en dum idé för min begynnande schizofreni att tattuera ett mysigt litet djur på axeln!

jag ska dock fan skriva en recension på hur det var! Men det kommer när jag fixat ett okey bild!

Gah har för-för-förfestat på 51 inför imorgon kväll ikväll. Färgat håret,, grillat och druckit riktigt kall öl. Hur gott som helst! Nån gång givk jag vilse i ciderträsket men nu är jag hemma igen!

Borde lägga mig, måste städa inför middagen imorgon! Och kl. 10 är det champangefrukost antingen ute i gräset eller på 51! Så mysigt! Känns nästan som en andra student, fast utan allt skrikande. Efter frukost är det nån timmes paus, sedan aktiviteter, sedan paus, så lite griltime nån timme innan middagen då vi tjejer (enda grabben blir erik, stackarn)fixar oss och dricker lite drinkar. Sen middag och sedan fest. Vi har dock gett upp tanken på att ta oss till Bojsen, det blir för många tider att passa eftersom bussarna går å jävligt på lördagar!

Det blev inte så kort, men bild kommer naturligtvis! Nu ska mogge och jag lägga oss för vi måste dessutom städa och diska inför imorgon!

Inga kommentarer: