tisdag 20 maj 2008

Random randomness... you know you love it!

Det är lite drygt det här med att jag på min personliga blogg inte bloggar om personliga saker. Utan typ bara sånt jag kan föröska göra mig rolig över. Vem orkar vara allvarlig i text liksom? När folk läser det här ska de minsan få det möjligt missvisande intrycket att mitt liv är en enda lång rad skojjiga eskapader på 60-talsslang.

Om inte annat är det en serie fantastiskt långa meningar. Anyhow, inte för att det hänt något allvarligt eller seriöst som jag känner tvingad att hålla inom mig, tvärt om. Jag är rätt nöjd ändå. Min ångest över att förlora alla mina kära maffiasystrar om någon vecka har lagt sig. Jag mindes helt enkelt att jag är en TOKSCOIAL OCH OERHÖRT TREVLIG OCH CHARMIG PERSON SOM ALLA GILLAR JÄMT och kommer således inte ha några problem att utöka min umgängeskrets till hösten.

Va?

Jag är VISST TREVLIG!

FUCK YOU FUCKTARD!

Erhm. Var var jag?

Just ja, jag höll på att skandera mitt eget episka lov. Eh. Hmmm. Jag tappade bort mig. Anyway, fäst istället ögonen på detta HELT ORELATERADE BILD!


"Men!" Utbrast hon förskräckt "Det här är ju inte minimorötter! Why, they ain't carrots at all!"

Inga kommentarer: