måndag 30 juni 2008

Plast och termometer

Om det är något som ligger ivägen för mitt triumftåg mot världsherraväälde är det plast. Jäkla påfund! Envisas med att vara lindat hundra varv runt precis ALLT och hindra min framfart! Inte kommer man in i skiten heller, naglarna bara glider över den förrädiska ytan. Nej banne mig, en massa plast står i min väg just nu!

Förutom det har jag agerat männsklig termometer åt Erika i helgen då jag efter nån öl sändes ned i hennes kanibaltunna för att ta reda på om det var alldeles för varmt eller inte. Det var det, men jag var ju tvungen att stå kvar ett tag för att se om den brinnande smärtan var uthärdlig eller ej i det långa loppet. Först EFTER att jag blivit kokt från midjan och uppåt kom någon på att man ju kunde använda en FAKTISKT termometer för att mäta om vattnet lämpade sig för levande varelser eller ej.

47 grader var det, enligt både den faktiska termometern och min illröda hud.

Men det var skojj! :) Mer badtunna åt folket!

Inga kommentarer: