söndag 15 juni 2008

Update

Jag försköte uppenbarligen åka hem igår natt utan BH och i Pojjes byxor. Funny how things turn out! (Och innan nån får några ideer så sov jag en snabbis hemma hos Pojje innan jag tog mig hem till mig).

Jag saknar att bo i stan. Jag vill kunna komma och gå som jag vill! Jättedrygt att passa bussar och tider.

Gårdagen var sjukt kul i all fall, de delar jag kommer ihåg. Stora skandaler skedde, min skvallerlycka var gjort! :D Eggy som singel är galet rolig festpolare!

Lillebror krockade bilen på väg hem från hultan. Inte så bra. Så nu är den skrot men han och hans medpassagerare klarade sig oskadda! Bara att släpa tält och spritkök på tåget. Stackars lillebror!

Just nu är mitt primära problem var jag ska göra av migsjälv på midsommar. Förslag? Det lutar åt sthlm än så länge, men vi får se.

Inga kommentarer: