onsdag 9 juli 2008

Grattis i förskott sa produktionsbolaget bakom "X-men Orgins: Wolverine"

Miniorgasm i mina nördkörtlar när jag idag (sen som alltid) fick reda på att extrema man-hunken Taylor Kitsh ska spela min all-time mutant-förälskelse Gambit (Remy LeBau). Han är dessutom lik!


Jag har väntat tre filmer på att Gambit ska dyka upp, så WIIIIE för att han äntligen får en roll, även om den säkert kommer vara pytteliten och inskränka sig till typ tre fransk/sydstatsbrytande repliker i stil med "Gambit don't play fair, mon ami" och ett antal rosadaskiga explosioner! Men ändå! PORR! Nördighets-serietidningsglädje-PORR!


Plus att han ju är så LIK Gambit! Därav måste jag naturligtvis lägga till den här bilden också, för att visa hur HIMLA LIK han är, inga andra underliggande motiv, nej nej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm han har ja lega med tror ja. Han ser bekant ut i alla fall!

Anonym sa...

Klart du har! Slampa!