lördag 6 september 2008

Snart är tiden förbi!

Min tråkiga fredagkväll blev till stormiddag på Kina och lite socialröka på min balkong, samt 13 (yes, read 'em and weep!) vunna strider i SSMB, trots att jag spelade med den trasiga handkontrollen! Mycket lyckat!
Imorgon är det stittning och inspark, sista dagen på våra blåbärsveckor. Jag ooch Bea pratade på stan idag och kom på att vi lider av separationsångest. Våra fåglar ska flyga ur boet.
"De växer upp så fort" suckade Bea.

Vi var ju en succsé på inloppet igår. Vårt filmtema gick hem hos de flesta och vi hade en helt fantastik uppsättning av bland annat Jack Sparrow, Sailoor Moon och Jokern!






Vinner vi inte Team Spirit imorgon ska vi resa oss som en man och lämna sittningen! How THAT for team spirit?! Eeeeeeller så hanterar vi våra förluster som vi gjort under de senaste två veckorna, genom att sjunga "OJ OJ OJ!" och hard-core skeda varandra. Fina tider, snart svunna tider! Även om det ska bli skönt att kunna planera mina dagar igen!

Nej jag borde sova, men jag är inte trött. Tror jag ska lägga mig i sängen och spela lite Crisis Core, eventeullt Luminens. Ja jag köpte en psp. Berätta det inte för min mamma! Runt kl 12 imorgon kommer Susann och färgar mitt hår! Och jag ver fotfarande inte vad jag ska ha på mig! Gah!

Inga kommentarer: