tisdag 28 oktober 2008

Hittills...

Det har varit en underlig dag so far. Eller en bra dag kanske. Jag vet inte, begrepp är rätt definitionsbara.

Följande har hänt;
  • Mina böcker skickades från Adlibris (ni vet, den där pålitliga, fina hemsidan? Inte som vissa andra hemsidor!) så de bör komma imorgon. Yayness!
  • Min kusin, som jag inte pratat med på kanske sju år kontaktade mig via msn. Nu ska vi kusiner ses till jul!
  • Fick ett mycket lättande sms
  • De ringde från Dalademokraten och ville jag skulle bli deras musikrecensent. Jag tackade dock nej. Jag kan noll om musik.

Jag tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från i fredags, men jag är fortfarande grymt sjuk och har inte orkat. Den andra anledningen är att jag faktiskt inte minns så mycket av vad som hände. Som tur var sammanfattade lilla Dena det mesta för mig igår så nu är jag mer informerad. Vi tycks ha haft roligt, i alla fall.

Hela lördagen låg jag däckad av förkylning. Det enda jag lyckades företa mig var att konsumera hutlösa mängder vampyr- och varulvskultur (yes, jag är mycket kulturell). Efter att först ha sovit i tolv timmar plöjde jag igenom följande fantastiska kulturyttringar; En vampyrs bekänelse (filmen), Queen of the damned, Ginger Snaps, Underworld och Underworld: Evolution, En amerikansk varulv i Paris, Vampire Hunter D: Bloodlust, läste igenom halva "The Blackwood farm", läste ut "New Moon" samt såg de fem första avsnitten av True Blood (som är förvänansvärt bra, faktiskt!). Ingen kan anklaga mig för att inte vara högkulturell!

Inga kommentarer: