söndag 19 oktober 2008

Mysberusning

Ytterligare en lyckad utekväll! De bara haglar tätt nu för tiden! Men jag känner för att dra den där harangen om att jag ska "skärpa mig" och vara "måttlig" igen, men det gör jag ju varje vecka och hittils har det inte haft någon effekt. Däremot behöver man definitivt inte vara askalas för att kunna ha kul ute. Det var en upptäckt! Nästa gång ska vi kanske göra ett akademiskt experiment och förska dricka efter den där forskningsmetoden Bea hade koll på - jag minns inte vad det var.

Men nu är det en massa jobb som ska tas om hand innan söndagsmyset ikväll! Argh stress! Kan jag vara sämre på att disponera tid?

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Festmetoden" den som alkoholkommiten spelat in en härlig dvd om funkar alldeles perfa! Att ha roliga disneypappmuggar med sitt namn och om det är "Bra" eller "dåligt" i gör en förfest mycket rolig. Varannan vatten är det ju egentligen men jag tycker varannan alkoholfritt går lika bra. Så måste man dricka ur båda muggarna innan det är påfyllning. Lika full men inte bakfull. Ytmärkt!

Anonym sa...

Låter akademiskt och bra! Det var dock inte festmetoden som Bea menade, det var någon sån där jobbig forksmingsmetod då man skulle at åler och vikt detlat på pi eller dylikt för att få fram dem alkoholängd man kunde inta i timmen. Myyyycket mindre roligt.