fredag 24 oktober 2008

Pust pust

Nu blev det en såndär stresisg fredag igen. Jag kommer hem från stan glad i hågen efter attt ha fått 30% rabatt på en vinterjacka och när jag kommit innanför dörren ringer Sandy och bestämmer att jag ska med och festa i bojsen. Jag är ju inte den som är den (<-*pik*) så det var ju bara att kasta sig i duschen och börja rota i garderoben (inte samtidigt). Nu sitter jag ocj dricker vitaminer och bamyl koffein ur samma glas och försöker peppa min kropp för lite party! Den är lite motsträvig eftersom den fortfarande är "lite" sjuk.

Åh just ja, jag har ätit sushi idag för första gången! Varför har ingen berättat för mig att det är sjukt gott?! Vad har man för kompisar egentligen! Sitter och tjuvhåller på rå fisk på det där viset!

Nej, nu ska jag dra på mig lite smink!

Inga kommentarer: