torsdag 30 oktober 2008

Well fuck that

Det är då jävla sjukt att starka tjejer alltid ska få skit för att det är just starka.
"Tagga ner" säger folk "Var inte så mycket, så högljudd, så frispråkig" Hade man varut kille hade inte en jävel brytt sig. Då hade alla tyckt man var bra, en kille med frammåtandra. Men en tjej, hon ska hålla käften och se glad ut. Well, fuck that, säger jag! Fuck that! vad fan finns det för framtid i att vara en tyst liten tillmötsgående mus? Ingen alls! En högljud fitta, det är vad man ska vara! En riktiggt jävla högljud fitta! Det vill jag bli när jag blit stor!

3 kommentarer:

Kalle Brage sa...

Jag har jättesvårt för upptaggade killar också.

Kalle Brage sa...

Jag har jättesvårt för upptaggade killar också.

Clownmat sa...

Du är jämställdhetens knight in shining armour! :D