fredag 17 oktober 2008

Ytterligare ett inlägg om hur jag inte alls prioriterar C-uppsattsen

Nej men, i listan här under glömde jag bort sexmästeriet - utskottet med det mest vilseledande namnet! Hur lyckades jag med det? Ikväll blir det till att jobba i alla fall och innan dess ska jag få en del intervjuer avklarade. Det ska bli skönt på tisdag då jag åtminstone blir av med alumnitidningen. Phew!

Ååååh dagen igår blev så lång att det känns som att det gått TVÅ dagar! Med jämna mellanrum får jag panik för jag tror det är lördag idag och att jag har missat mina intervjuer. Fick slänga hela min recension till GP och göra om för jag insåg att jag bara försökt få den ur vägen istället för att jobba ordentligt på den. Så då blev det till att sitta uppe till fyra och skriva om. Tur det finns koffein!

Inga kommentarer: