söndag 16 november 2008

Bilder från fredagen


Kanske min favoritbild från kvällen. Vi är så jävla gracefull! :D


Här sitter vi nu på en buss in i mörkret utan minsta lilla aning om vart vi ska! Planeringen inför festen var minst sagt kaotisk. Till sist gav vi bara upp och satte oss på en buss och hoppades på det bästa!



Shandi och tvillingarna + okänd läskig brud!
Piia: "Hey, that girl in blue?"
Jag: "Yeah?"
Piia: "I think she might be the devil"
Jag: "Oh my god I was just thinking the same thing!"



Dave och Britsens berusningsuställning



"Skål!" på fyra olika språk. Man kan ana Medi i bakgrunden nånstnns!



Jag och Foffo försöker se coola ut




Ricardo är inte imponerad så han visar hur det ska gå till


Det är svårt att försöka få nån form av begrepp över hur mycket folk det egentligen var eftersom alla mer eller mindre satt upp i, bakom och över varandra. På den här bilden saknas två överfulla soffor, ett bord och köksdelen.

Alla vi brudar från Norslund


Sebastian fixar soffan. Känns inte tapeterna väääldigt bekanta? Och stolen? Och lampan i taket?

Glad Alex! Ursäkta prespektivet men vad begär ni av mig? Grabben är två meter lång!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som ni hade skoj :P

Han på 4e bilden heter David (Dave) inte Adam :P

Clownmat sa...

Attans pinigt!

Anonym sa...

Här hörde kommentaren hemma... inte med sandys rävgift=) apråpå... fy fan vilken bild... måsta du publicera just den..