måndag 3 november 2008

Det finns människor med saker att säga

Nuföörtiden är jag inkababel att skriva något som faktiskt har en mening. Därför ska jag åter igen tjata om Kalle Brage. Läs hans blogg istället. Den har mening och finns conviniently located i min högerspalt.

"Söndagar i november skuggas vardagen av somrar som varit och vintrar som kommer. Inget liv kan riktigt pågå i november. Så blir också eskapismen liksom klinisk. Jag tar på min mössa och går en promenad. Det får mig att må varken bättre eller sämre, möjligtvis mer, och när jag kommer hem biter det i kinderna, och jag tänder några lampor och sätter mig ner."

- från B.L.O.G.G.A


1 kommentar:

Kalle Brage sa...

Haha! Taget ur sitt sammanhang lät det där ju om möjligt ännu mer pretentiöst.

Men tack så mycket, sådant värmer i flera dagar.