torsdag 6 november 2008

Äh Fuck it. Nobody likes change

Nej back to brown igen. Obama är president så det känns rätt, så att säga. Och det blev för krångligt att kommentera, plus att lila är en färg jag förevigt kommer associera med Eggy. Att ha en lila blogg är lite som att "sno" från henne. Kul, sånt där.

Efter att ha mått bättre några dagar har jag åkt på ett rejält bakslag. Blixthuvudvärken är tillbaka, liksom tröttheten. Det här skulle ju vara slut vid det här laget!

Nu har jag bokat biljetter till stockholm över helgen i alla fall. Börjat leta lägenhet också, eftersom flytten tycks kunna komma mycket tidigare än beräknat. Det känns jobbigt, för även om det är vad jag vill så hade jag gärna haft mer tid att förbereda. Men nåja, inget är bestämmt ännu. Och egentligen har jag nog panik, men jag är för seg för att orka yttra den.

Jag har åtminstone lyckats läsa en hel del idag innan jag fick mitt lilla återfall, men inget mer är dock skrivet. Oh well.

Igår hade jag Dena, Susann och Piia (<- inte stavningsfel) här. Det som började som en räddningsaktion slutade med film, sopranos och långa nyhetssändningar. Mysigt! Jag kostade till och med på mig att tända några ljus.

Nej nu orkar jag inte sitta framför särmen mer, ned i soffan med bok och the!

1 kommentar:

Anonym sa...

nä men precis, sno inte mitt lila! Jag ska starta en blogg jag också innan jag sticker väster ut...