torsdag 4 december 2008

Jag är jättedålig på bloggtitlar just nu

Jag blev väckt av att en superhypad lillebror ringde och berättade att han nu var i Sverige och att han höll på att frysa ihjäl på Sky City fast det var 18 grader inomhus. Så han tog sig hem iaf, safe and sound!

Faaaan alla hans julklappar är GRYMMA och jag har inte råd med nåt! Nu måste jag fan börja tänka utanför lådan! (Ev. inse att julklappshoppande inte är en tävling, vad som nu kommer först) Jag har noll inspiration till presenter i år och ännu mindre pengar. Jag tror jag ska göra det lättt för mig och ge alla vad de önskar sig. Men jag räknade på att jag nog lagt omkring 800 kr på mamma och pappa, fast de bara önskade sig nötter.

Om två timmar är det intervjudags. Jag är inte nervös, nej då. Det är ju typ inte min framtid on the line eller nåt sånt (bland annat eftersom jag är en jäkla drama-queen!)

Inga kommentarer: