söndag 14 december 2008

Take another ride!

Eftersom jag är en viking (om än en gnällig, småfet sådan!) så pallrade jag mig iväg till Angie. Det var nice ändå, både att få en prommenad efter att ha suttit packad som en sill i en bil hela dagen och att hänga med Angelica. Hon, jag, Ida och Karin kollade omväxlingsvis på Wallander och delgav anekdoter från helgen för varandra.
Uppenbarligen har Björn ett fint ollon, och han vet om det. (<- Detta var en historia som Ida delgav oss och har inget med mig att göra kära föräldrar!)

Nu sitter jag och känner mig lite slutkörd och lyssnar på Dropkick Murpheys på Spotify. Jag älskar det här programmet! Nu måste jag ringa och tracka Nanni för tips på band! Och Frida! Skicka fler bra bandtips om du har!

Argh jag känner mig så sjukt ouppdaterad på mina vänner just nu! Ni som bör ringa/träffa mig och ge mig alla detaljer vet vilka ni är! SNARAST! Eller nej inte innan elva imorgon!

Inga kommentarer: