lördag 24 januari 2009

En fredag utan internet!

Vad gör man en fredagkväll när internet ligger nere i hela Nysch och vi redan bestämt oss för att inte dricka? Man kollar hur mycket folk som samtidigt kan spela The Sims på en storbild-TV naturligvis! Vi satt sju stycken i en soffa och engagerade oss i den blonda, mustachprydde Franks liv. När han efter tre timmars spelande äntligen fick doppa i flickvännen Marion rungade applåderna och serpentiner blåstes ut över rummet (helt seriöst). Sex timmar spenderade vi på Frank och hans växande lilla familj.

Vi hittade dessutom ett Air Hockey-table som bara legat och skräpat under en hög lakan i Monis förråd. Efter montering visade det sig att det fanktiskt fortfarande fungerar! The AWSOMENESS var ett faktum! Svettiga matcher där Pojje efter några utslaningar blev king of the hill, något oväntat med tanke på Ricardos iskalla lugn. Jag är dock tvåa, tycker jag!

Nu måste jag börja styra upp alla gäster så att alla är på rätt plats vid rätt tid. Måste det fetsnöa så in i helsike? Har kidnappat en jättesöt klänning från Moni, ska bara se om jag faktiskt vågar ha dem också, det är så kort enligt mina mått mätt!

Inga kommentarer: