fredag 30 januari 2009

Snart blir det brottom

Jaha, nu har jag ju en sån där irriterande liten lucka av tid över innan jag måste gå till tåget. Alldeles för lite tid för att börja göra någonting, men för lång tid för att börja gå. Irriterande. Omkring 15 min har jag på mig innan jag får brottom. Jag älskar att åka till Nanni, för då behöver jag aldrig ha med mig mer packning än smink och trosor. Det mesta snor jag antingen av henne eller lämnar kvar så jag har det till nästa gång! Men nu ska jag sova hos Nica och Erik också, så nu krävs det packning. Jobbigt! Men GUD vad jag använder utropstecken. Hoppsan, kom precis på att jag glömt packa ned tandborste. Måste man ju ha med sig.
Emma ska förmodligen med och öla lite på lördag, om det nu blir något ölande för min och Nicas del, vi har inte bestämt oss än. Åh, Nica kommer och möter mig på stationen! Jag tycker det känns så mycket som kärlek när någon står och väntar på en! Engagerat liksom!

Åh, jag åste leta reda på min gamla remsa också! Nu är det ju snart brådis!

Inga kommentarer: