onsdag 4 februari 2009

För att punktlistor är din vän

Jag kör en Per-Olof och sammanfattar helgen kort dag för dag för de som är intresserade. Annars blir det liksom aldrig av och det är ju bara illa om folk inte vet vad jag hade för mig i helgen som varit. (Det är inte så jävla spännande nej....)

Fredag
  • Åkte till stockholm med världens mest livströtta lokförare
  • Blev mött på stationen av Nica och Lo - åt extremdyr banan
  • Åkte och klippte mig samt hängde på Nannis salong med Po, Lo och Nica
  • Åkte hem till Nannis lya med Lo och en låda vin, som jag naturligtvis skulle försöka mig på att tömma.
  • Skrev en ny hitlåt
  • Förlorade på scategory
  • Pratade om politik och andra viktiga och pålästa ämnen så som litteraturens utveckling under industrialismen. Pratade inte alls sex och gamla barnprogram.
  • Däckade

Lördag

  • Mådde vad som kan sammanfattas som "knepigt"
  • Ryckte upp mig
  • Träffade Po och bakiskäkade i stan
  • Mötte upp Erik och Nica och fikade, åkte sedan ut till fruängen och hängde, samt intog Sushi
  • Åke med Nica ut till Heron på vår date-night och såg Changeling. Jag blev jätteparanoid över hur likt Heron var gallerian i Dawn of the Dead.
  • Åke hem och Co-opade Gears 2

Söndag

  • Slappade
  • Åkte in till stan och köpte glittrig nagelfil
  • Käkade asgod pizza och kollade på film hela kvällen
  • Lirade Halo 3

Måndag

  • Åkte hem
  • Dog av kylan ute, fick astma och svimmade lite i hallen

Inga kommentarer: