onsdag 18 februari 2009

Lillördag ska uppenbarligen vara ett uttryck från det gamla bondesamhället enligt P3s lyssnare

Det kanske mest framträdande draget som utmärker kvällar som vetter mot tidiga morgnar är naturligtvis den kompletta frånvaron av sömn. Jag ska upp om sex timmar, alltså är jag klarvaken. Förmodligen kommer jag få sova omkring tre timmar innan det är dags att kliva upp och lunka iväg till projektpitchen. I och för sig gör det mig inte så mycket, jag kan gå hem och sova efteråt innan det är dags för stadsprommenad och kårenfika. Jag jobbar nog några timmar imorgon kväll så att Bauer får en chans att öva med spexet. Sedan måste jag gå hem och skriva min arga recension av The Chase, så jag tänker inte vara kvar tills stängning i alla fall.

Yes yes, pitch imorgon! Och som Pojje brukar säga - nu känner vi pepp med Saliva


Varför måste alla videos med bra band vara så utbota töntiga?

Vadjaggjortikvällsummeringen: 39an, en öl från Erik, myst med Foffo som tycker att han ska behandlas som kungen av Arabia när han är här, skrikig debatt om abort, fläta hår, nachos, massa kort, övertalat Piia att jobba i min 6M grupp! Wooo! Jag ska kanske inte klaga över att jag inte kan sova när jag precis kom hem förresten.

Nu ska jag idka min mors gamla huskursresept mot sömnproblem som hon alltid rådde oss barn med när vi var små: "Ligg still och blunda"
Hon är klok min mor.

Inga kommentarer: