torsdag 26 februari 2009

Snart ska jag äta KÖTT! Riktigt kött!!

Hatskalan hamnade enbart på 4% och det var bara för att jag var dum nog att gå och lägga mig med blöt lugg. Tog ett tag att kamma ned den jäkeln!

Idag har jag tilldelats vårdnaden om en liten macbook som jag kan ha om jag vill jobba hemmifrån. Byrån tycks vara on a mission att försöka få mig att hata PC och investera i en Mac. Kommer inte att hända för det är aaaaaalldeles för dyrt! Jag tänkte jag skulle ta mig tiden att uppgradera mitt photoshop också. Jag sitter på CS och det finns upp till CS4 nu. Jag har CS3 på macen och det är en himla skillnad!

Först ska jag göra klart copyn dock, så jag kan programmet till den. Jag oroar mig för att jag tänker förmycket i bilder, det är trots allt texten som ska var det viktiga. Fick en massa bra praktiska tips från Grafiker-Elin idag också! Bara synd min kamera är sönder så jag inte kan prova dem.

Det händer något på 39an idag, jag vet inte vad dock. Tycks vara något Åsa kokat ihop och det ska vara massa människor. Vi får se vad det artar sig till!

Inga kommentarer: