fredag 24 april 2009

Ett par tights från 2001? Varför har jag sparat dem?

Jag äger nu mer inte ett enda par hela jeans och det är den här dagens största problem. Vilket känns bra. I och för sig. Dags för ännu en sextontimmarsrunda bakom kårens bardisk, ett tilltag som normalt kräver att man har byxor på sig. På ett så Tom-och-Jerry-tecknat vis som möjligt ska jag gräva mig in djupet av min graderob och se om jag kan hitta ett par gamla jeans som mot förmodan inte helt förmultnat. Kanske kan jag hitta den där bortsprugna katten jag en gång hade också, eller ett dinosaurieskelett. Ni förstår att jag försöker göra mig rolig över att jag 1) har sanslöst mycket kläder 2) kanske Faluns mest ostyriga garderob? Bra. Då skippar vi fler långsökta försök på skämt. 

I vanlig ordning har jag faktiskt nästan brottom. Snart.  

Inga kommentarer: