lördag 2 maj 2009

Just ja, man hade ju en sån där blogg också

Jag är fortfarande så pass sliten från valborg att jag inte riktigt har sinnesnärvaorn att skriva något. Alkoholångorna lämnade huvudet tomt när de slutligen gav sig av. Men det var en sjuhelsikes fest. Jag orkar inte skriva om det men sammanfattningsvis kan vi säga att jag sov med glas i fötterna och hittade min handväska i kylen med en halv pizza i sig. Legendary.

Igår tog sig en mycket sliten Malin upp ur sägen och mötte upp en nästan ännu slitnare Bauer och två oförskämt pigga klasskamrater i form av Jari och Mackan för da bio of da year (eller nej, det blir ju Harry Potter... och Coraline). Wolverine Origins = besvikelseee! Och detta TROTS att jag redan var förberedd på enorm besvikelse. Jag tröstade mig med att köpa en påse chips som jag goffade i mig medan jag spelade Fallout 3 hela natten. Awsome.

Idag blev jag verbalt uppsliten ur sängen av Piia som konstaterade att det var "a wondefull day of sun and activity!" och att vi skulle ut och njuta av den NU. Vilket har lett till att klockan är fem och vi fortfarande inte tagit oss ut i solen eftersom vi omväxlande befunnit oss på olika butiker och omväxlande hos Mounira. Nu ska vi iväg och grilla hos Steven och jag är inte ens i närheten av klar. För jag är så TRÖTT.

Nåja, inget lite öl inte kan bota.

Inga kommentarer: