söndag 10 juni 2007

Vad gör man inte för kärleken?

Nu har jag alltså tre (ränka dem) TRE (!) bloggar. Varför? För att jag ser till behoven av de som inte längre finns med mig. På allmän begäran, alltså. Detta är min crappyblogg. Jag ska inte skriva om spel. Jag ska inte använda den som kreativt utlopp och jag kommer strunta i om formuleringarna är grammatiskt inkorrekta. Denna blogg existerar för att Frida och Sara velat att den skulle göra det. Så här är den, en vardags blogg, komplett ointressant för de flesta.

Yet ANOTHER pointless waste of html.

Men jag måste säga att jag gillar webbadressen.

Det mesta som publiceras här kommer förmodligen vara direkta överföringar av det som publiceras på helgon.net, så för dem av er som läser där finns det egentligen ingen mening att läsa här också.

Anyhow. Onward!

Inga kommentarer: