söndag 8 juli 2007

Uppdatering

Sån djävluskt tråkig helg, alla har varit uppptagna med jobb, västerås eller pojkvänner. Personligen har jag legat och stirrat i väggen och längtat till hötsten och Falun.



Ok jag har åtminstone varit på IKEA. Mor köpte födelsedagshyllor åt mig och jag köpte lite annat smått och nödvändigt, men det är inte alls lika roligt när man inte får åka hem och ställa in grejerna.



Skulle ha köpt ett nytt wii spel också men Game hade inte RE4 och även om de hade haft det hade det kostar 150 kr mer än på webbhallen. Så screw that! Köpte Viewfull Joe till NDS istället, håller ju fortfarande på att "läsa" hotel Dusk; room 215. NDS är en underskattad konsoll. Me love mine!

(text har raderats. ha ha)


På tal om min födelsedag verkar det vara omöjligt attt få ihop ett fungerande firande. Po är ju redan borträknad, och alla andra jobbar på helt idiotiska tider. Detta gör för det första att vi inte kan gå ut. Middag och bio då förseslog jag, eftersom nya HP-filmen går. Ja! sa alla. Nej! sa deras arbetsscheman. Det är fysiskt omöjligt att få ihop någon fungerande tidsplan. Den enda dag alla andra kan (fredag) kan inte jag, eftersom jag jobbar från 05.30 på morgonen, slutar 16.00 sedan skulle gå direkt till bion utan mat,, iitta igenom den och sedan gå ut och äta. Jag skulle inte kunna duscha, byta om eller nånting. Dessutom skulle jag förmodligen somna under filmen.




Alla ilandsproblem bara hopar siig över mig som... som.... hopar av i-landsproblem!

Inga kommentarer: