lördag 4 augusti 2007

Scar och en alternativ verklighetsuppfattning

alltså, JK Rowling är en lögnerska! sista ordet i sista HP boken är inte alls "scar"! You have been spoiled!

underförstått är alltså att jag läst ut sista boken. Mitt liv som jag kände det är över. Jag var ganska stolt över migsjälv för att jag inte förhalade att läsa ut den, som jag normalt gör över MÅNADER. Tänkte att jag skulle bli en duktig människa som faktiskt fullföljer saker.



Screenshoot från the Elder scrolls IV; Oblivion

Nå ja, ingen mer Harry för mig. Som tur var har jag HUNDRATALS speltimmar av Oblivion att gräva ned mig i. Det är seriöst det enda jag gör när jag kommer hem på dagarna. Sitter i snitt omkring 5-6 timmar per dag. Det är helt sjukt. Dessutom tror jag att det kan vara emot mina principer att gilla Elderscrolls, men jag vet inte varför. :/ Mina principer är ofta lite småluddiga. Som att jag vägrade handla på JC i nästan 7 år, för det var emot mina principer. Men i slutändan minns jag inte ens vilka principer det kan ha varit... förmodligen hade det något att göra men min smått bastanta kroppshydda. But we'll never know!



På tal om hyddor var jag med mamma och tittade på husvagnar idag, och de är ofta lite fyrkantiga, vilket leder oss till Cubus, naturligtvis. Jag <3 Cubus! Har jeans därifrån som är TVÅ storlekar mindre än vad jag hade förra sommaren. Waaaay! Ok att det är helt fruktansvärt mycket streatch i jeansen, men sådanna detaljer väljer vi naturligtvis att ignorera.



För att bevisa att jag inte är spelberoende ska jag nu bege mig av till Linda för att se på film! Jag är redan seeeeeeen. Ovanligt.

Inga kommentarer: