tisdag 28 augusti 2007

The typsnitt of silence

Efter tja The sound of Silence, men jag kom inte på vad tysnitt heter på engelska. Font. Så var det.

Jag vet jag bloggar nästan ingenting just nu. Det är för att det fatiskt händer ganska grymma, halvfantastista saker i mitt liv just nu och på något vänster fick jag för mig att jag inte ville dela med mig av de erfarenheterna till alla som mer eller mindre randomly läser min blogg. Jag känner faktiskt just nu inget speciellt sug över att lägga ut mitt privatliv på internet.

För just nu är det det. Mitt privata liv. Förutom för de som ju redan vet och som jag pratar med i verkligheten. Fast de ingår ju i mitt privatliv. Så tyvärr kommer denna blogg fortsätta fyllas med tystnad eller mer eller mindre meningslösa spam. Åtminstone för ett tag framöver.

I'm wasting my life on the internet, let's walk around the world

Inga kommentarer: