torsdag 22 november 2007

Burr

Gissa vad jag gör nu? Jo jag FRYSER! Det är 17 grader i lägenheten, 15 på golvet så jäkla KALLT att jag inte kan skriva estetiskt tilltalande texter. Och bovärden glömde bort mig idag igen. Måste ringa igen imorgon och vara lite ledsen.

För att värma mig var jag på Stand up på kåren med Kristoffer Jihde (vet ej hur man stavar) med Sara. Vi tog en öl och hängde med Jim, Ömer, Hanna och Sofia, samt Jims roomie Hampus. Det var mysigt för det var roligt, det fanns tillgång till öl och det var varmare än mig lägenhet. Kom hem typ halv ett och har helt glömt bort tiden såg jag för hon är fan halv tre nu. Ursa.

Imorgon ska jag plugga B-uppsatts med Sara, sedan på redaktionsmöte och sedan sittning, på fredag är det sem och (KANSKE) Takida, beroende lite på hur andra planer faller ut, på lördag är det träning och sen fest och på söndag ska jag sitta i StudentTv och vara omåttligt fräsh. Och på måndag får vi tillbaka tentorna och sen är det kanske middag med Johanna. Roligt att ha massa massa planer! Nu ska jag bara inte kajka ihop under vikten av min enormt envisa förkylning!

Inga kommentarer: