måndag 26 november 2007

Så varför sitter jag här utan strumpor?

Fan om 15 min måste jag störta iväg till direktsänd TV - glömde helt bort det, har bara luffsat runt här hemma i morgonrock (yes jag kan gå i lägenheten nu utan vinertåverol, snälla bovärden fixade värmen yay!) haft en halvsovande Nica här och gått en kortispromenad för det var så fint väder och haft all tid i väärlden att bli klar, men nej, 17.56 kommer jag på att 18.15 läre jag fan gå! Sminkade mig, klädde mig och fixade håret på 4 minuter, nytt rekord! Fast fan imorse var jag inte pigg på att sitta i TV. :P Var en jäkla fest igår, det tog lite på huvudet kan jag säga! Men kul som bara den! Aspackat på harrys och kul folk på förfesten, bara synd att mr.gay sweden inte lyckades komma trotts tappra försök. Blev sent också, körde hem killen kl. 4.15 tyckte han fick sova hos sig ^^ Sen var jag alldeles för pigg för att sova och satt och spelade Xbox Live till halv sex nånting, sen blev jag väkt av mina garnnar som hatar mig och bestämmer sig för att renovera badrummet kl. 8 på morgonen!
Argh stress nu måste skriva fyra recensioner till på fredag och jag har inte ens spelat spelen än! (och inte setämt vilket det tredje ska bli) Hela onstdagen ska jag spela Assasins Creed är det tänkt, så mste jag få tag på Super Mario Galaxy också. Så har jag skickat in förslaget på mitt och Crickes radioprogram, dock inte fått svar än och så är det B-uppsatts, seminarie och spex också! Och träna tre gånger i veckan ska man också hinna, om man är en bra människa!

The Fountain ikväll efter sändning! yay!

Alltså nu har jag snart bara 3 min på mig.... måste hitta ett par strumpor också vem är det som slänger kläder överallt i den här jäkla lägenheten??

Cold War Kids är min nya drog!

Nej nu allvarligt... måsye... gå.... tilll... studion! Hoppas iaf jag vet var vi ska vara....

Inga kommentarer: