torsdag 1 november 2007

Dä SUPERSTUDENT *tamtataDA*

Kl 14.30 idag blev jag klar med tentan! Den ska in på måndag! Hur jäkla duktig är inte JAG? Fast jag kommer säkerligen få äta upp mina ord. På söndag förmiddag kommer jag komma på att allt jag resonerat kring är fel och i panik behöva skriva om allting.
Allt jag är klar så tidigt beror inte nödvändigtvis på flit, utan mer på trissdess. Sandy och jag skulle överaska Lo med tårta (som Sandy egenhändigt bakade i hemlighet), men efterosm vi tykcte att det var jobbigt att kliva upp på morgonen, valde vi att väcka henne mitt på natten och tvinga i henne gräddtårta. Således var jag tvungen att hålal mig vaken till 02.00 och hade inget bättre för mig än att skriva tenta. Lo blev mycket överraskad, och sen satt vi där och åt tårta med varsin sked i hennes säng till 3.30.

Imorgon är det ÄNTLIGEN Halloween och mina förväntingar är jättehöga men jag ska kväva dem med en kudde för i annat fall kommer jag bara bli besviken. Klockan tre kommer Pojje och hänger hos mig, vi ska sminka oss och bli snygga (rättelse HAN ska bli snygg och jag kommer se ut som en grön smurf med plastöron, men spännande ska det bli!) och dricka Pinia Colada. Sandy har gjort nån form av chilidrink som är helt sanslös och som det ska bjudas på, det har även instalerats en hångelgarderob med mattor, lampor och allt! det är alltså fullkomligt seriöst! Och just nu är jag så TAGGAD, men Eggy, om du läser detta så vet du att du på eftermiddagen imorgon kommer få ett samtal från en mycket festosugen Malin som behöver ditt uppmuntrande "Meeeeeen! Ovanligt!" XD och YES det kommer bli tradition för mig att ringa dig så fort jag ska ut. Livet är hårt!

Nu ska jag återgå till att hångla med min PS2a och Kingdome Hearts 2!

Inga kommentarer: