onsdag 20 februari 2008

Min väldans spännande dag

Någon gång lovade jag migsjälv att aldrig börja blogginlägg med "Idag har jag". Därför denna lilla text.

Idag har jag haften riktig heldag. Dessa är så sällsynta att jag tycker de måste uppmärksammas. Var uppe från sju, vilket är omänskligt tidigt i min förslappade värld. Stod sedan hela förmiddagen och halva eftermiddagen och lät som en repig skiva.
"HEJ ÄR NI INTRESSERADE AV ATT LÄSA DESIGNKULTUROCHMEDIER VI HAR UTBILDNINGAR INOM BILDPRODUKTION REKLAM LJUDPRODUKTION LJUSSÄTTNING GRAFISK DESIGT OCH MEDIEOCHKOMMUNIKATIONSVETENSKAP VAD MENAR DU MED ATT JAG SKRIKER DIG I ÖRAT TA EN BROSCHYR NU UNGJÄVEL OCH SE LITE ARTIGT UPPMÄRKSAM UT!"

Nej men det var allvarligt ganska roligt. Jag gillar att vara anonym informatör och gå runt och fula mig med kidz och informera om utbildningar jag inte vet nånting om. Jo allvar. Det var kul.

Eftersom det kändes tråkigt att åka hem bara för att säcka ihop i soffan (jag lyckades inte lura migsjälv att jag skulle plugga till tentan ens) hängde jag i mediehuset med Sandy och så småningom Becki. Slutade med att jag hamnade i deras radioprogram, vilket var kul.

Nu är jag penskans trött i kroppen och hungrig som få. Men jag orkar inta laga mat. Alltså kommer jag att dö.

Oooh grymma värld

ja jag vet att detta är ett fult MIN DAG ÄR SÅ JÄVLA VIKTIG ATT LÄSA OM inlägg. Men wtf.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha ha TA EN BROSHYR UNGJÄVEL

Anonym sa...

Så min blogg är "ful" då, eftersom jag istort sett bara skriver om mina dagar?! =)

Clownmat sa...

Dina dagar är ju lungt snyggare än mina fattar du la :)