söndag 17 februari 2008

Uppdatering; för att det är lite så jag jobbar

Dagens/kvällens citat;

"Nu sätter jag punkt för detta. Bollen har alltså inte varit och gurglat runt i munnnen. No balls in dä mouth! Slutdisskuterat! Okey?!!"

I övrigt sitter jag och asgarvar åt Beaver and Steve, fattar inte varför jag slutade läsa den. Det är briljant humor!

Jag har suttit igenom en hel deltävling i Melodifestivalen. Det var stort. Jag hade en snaps Koskenkorva med mig som jag skulle shotta innan Carola, så jag skulle orka med. Glädje och kärlek spred sig i världen när hon inte kom direkt till final. HA! Satt innan och muttrade över varför vi ens har deltävlingar, eller en tävling överuvudtaget. Det är väl bara att ge Carola en flygbiljett på en gång och sedan lungt invänta Eurovision. Uppenbarligen var hennes vinst inte lika huggen i sten som jag antagit. Eventuellt ska hon vara i nästa "deltävling" (jag har inte koll på MF lingot jag var uppptagen med att ha en vettig musiksmak)för att hon ska få så mycket medieexponering som möjligt.
Jag hejad epå Kebabpizza. Är Kiki Danielsson med ska jag heja på henne också. Jag hejjar alltid på Kicki. Nån måste ju göra det. Men tvillingarna var också roliga.

Nog om melodifestivalen. Natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har ja förlorat även dig till det där jävla jippot? Kan inte festa på bra tider länge för alla ska se melodifestivalen =(