tisdag 11 mars 2008

The pain - the pain of it all!

I lördags var jag tvungen att rädda en lesbisk liten tant som skyddade tre kattungar från 16 st onda, MC-beridna Nazistninjor. Därför har jag nu ett sår i ansiktet och ser lagom bad-ass ut!

Och det är allvarligt vad som hände! Fråga Erik, han vet!



Det är ett himla sjå med alla nazitninjor nu mer! De är banne mig värre än patriotpiraterna som bordar ens kundvagnar på ICA Maxi! De snor alltid min kokosmjölk och lägger i ärtsoppa. What's up with that?!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad söt du var!

Anonym sa...

Men vad söt du var!

Clownmat sa...

Härligt förvånad Kim :)

Anonym sa...

Men! Du sa ju typ samma till mig ju!

Clownmat sa...

Jag har väl ALDRIG sagt att du är söt? jag har sagt att jag inte skulle känna igen dig om jag såg dig, ditt EMO!

Anonym sa...

Nä okej så är det nog... my bad!

Clownmat sa...

Bra att vi rett ut det ;)