fredag 4 juli 2008

The Ultimare Morning Experience för Nica (eller tja, det KUNDE ha varit om hon svarat iaf)

Jag beordrar alla som kan intressera sig för mitt tafatta försök att göra Nica glad i rikstäkcande radio att gå in på T.U.M.E och lyssna på "My best friend" (Hello Saferide). Vill man höra allting (hela min motivering om varför NIca ska få låt och såndant som klipptes bort i den här vesrionen) får man gå in på Morgonpassets program från den 4/6 och spola sig fram till vad som rent teoretiskt bör vara 8.10 på morgonen*.

För 51or som känner sig lite bortglömnda kan jag påpeka att en grej även planeras för er, den kommer dock inte utspela sig i radio och flera av er kommer förmodligen bli lite pissed men förhoppningsvis även glada! Yayness! \o/

Ska bara hitta min energi också men den är väl påväg ty nu är det banne mig SEMESTER. Yes, en HEL MÅNAD av redigt blue-collar arbete har tagit ut sin rätt och nu ska jag med gott samvete ha semester lika länge som jag jobbat. Mycket välförtjänt


*Programmet är uppdelat i halvtimmessektioner, så man får spela sig 4 sektioner frammåt, till den del som inleds med "kl. är åtta", sedan är det typ 4.15 min in på det stycket

Inga kommentarer: