tisdag 12 augusti 2008

Nothingness

Minus att jag fick ett nervöst sammanbrott orsakat av förlite sömn, förmycket koffein och en helkroppspegel under 60wattslampa har inget hänt idag.

Igår designade jag en knapp till nya MKV-blåbären, jag lägger upp den här också så jag effektivt täckt hela internet och för att slösa lite utrymme. Uppenbarligen kom jag, Bea och Becki fram till när vi disskuterade möjliga färgval att MKV-utbildningen främst kändes som zebra och chock-rosa... det känns lite rätt ändå. Högljutt och okonstruerat.











När jag ändå är igång kan jag slänga upp GameeStation-loggan jag tillverkade som och Cricke nu har godkänt.




GameStation är LUFF tror jag vi vill säga med den här. Jag är grymt nöjd i alla fall! It's so totaly cute! Precis som jag och Cricke och vårt inte alls till våld och droger uppmanande radiopropgram.

Inga kommentarer: