lördag 13 september 2008

Vad är det som svammlar? Det är Malin, Malin svammlar!

Underbart är kort sägs det ju så nu har Nica swishat in och ut igen. Vi har haft pretantiös filmkväll med ryska regissörer och franska filmer, druckit vin och ätit flådig ost. Det känns som om jag borde sitta i en stickad kofta, dricka rättvise-te och lite som att jag borde överväga att rösta borgeligt. Men den känslan kan härstamma från att jag köpte skagenröra istället för leverpastej sist jag var och handlade.

Nu ska jag ställa i ordning lägenheten igen, försöka planera lite radio ("Cricke, we need to talk"), skriva den JÄKLA artikeln nån gång och läsa bok, innan jag ska träffa Helene (när hon behagar vakna ^^) och möjligen störta iväg på fest med gamla blåbär.

Plus att jag såg att jag har jättemycket möten nästa vecka. Men det är inget seminarium! Tjoho!

Inga kommentarer: