torsdag 16 oktober 2008

Dukitig! (ev. "Allt är relativt")

Jag lyckades stanna hemma, trots att jag blev frestad av brudarna att dra ned till Marianns och låtsas att vi kan dansa samba för att fira Sandys resa till Austrailen. Som ju är jättekul för henne men tråkigt för oss. :(

Men jag var som sagt duktig och stannade hemma, så nu sitter jag och jobbar ikapp alla artiklar och krönikor jag glömt bort att jag skulle skriva. Det är fysiskt omöjligt för mig att minnas fler än tre saker samtidigt. Måste jag komma ihåg något nytt så petas oundvikligen en annan sak ut. Jag skulle behöva en liten elektronisk kalender som gav mig små elchoker så jag inte glömde nåt!

Den här serien från VG-cats illustrerar fenomenet samt mina prioriteringar ganska bra.


Ni måste klicka bildeeeeeen!

Inga kommentarer: