torsdag 16 oktober 2008

Näe, ingen fyndig rubrik idag heller

Noterade precis vilka roliga referenser det blev med inlägget under. Förmodligen askul för de som vet att min datastol är av modell "Magnus" (jäkla förvirrande ikea!) och bara allmänt confusing för de som inte vet nåt om nån Magnus. Men Magnus är en människa, faktiskt, men bara en kompis, eftersom han är fantastiskt homosexuell. Han är dock asbra att prata med om nätterna när de bara är vi vakna, vi har lite samma referensramar.

Jag har jobbat på kåren idag, sjuk som ett överkört djur så jag försökte hålla mig borta från maten. Första timmen stod jag och trodde jag skulle svimma över kassan, men efter att min frukost-coctail av tabletter och koffein kickade in blev det bra! Kunde till och med snylta lite gratis frukost. Sedan jag kom hem har jag skrivit lite artiklar som jag ligger efter med och tagit ett lååångt skummbad. Det var flera timmar sedan nu, men jag är fortfarande varm och mysig. Härligt! Så har jag läst ut Twilight. Det var ju ingen Harry Potter direkt men jag kan ändå rekommendera den till den begränsade del av min vänskapskrets som liksom jag grämer mig över att J. K Rowling uppenbarligen tänker börja skriva deckare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har bytt ut mig din bitch!!!!!

Clownmat sa...

Du är ju förihelsike aldrig ONLINE, BIEATCH!